B2B - beszerzésről mindenkinek

Milyen biztonsági kellék szükséges az irodában?

A fizikai biztonság, illetve a lelki egészség a magánéletünkben és hétköznapjainkban is, akár otthon vagyunk vagy az irodában, kifejezetten fontos. Az előbbiek védelme érdekében számos biztonsági kellék áll már az irodák, vállalatok, cégek rendelkezésére, amivel az alkalmazottak balesetmentes munkavégzését biztosíthatják. Felsorolásunkban, mindenekelőtt a bőrvédelemre fektetnénk a hangsúlyt, hiszen ez az a felület, amivel az összes… Tovább »

Az 5 leghasznosabb technikai eszköz az irodában

Az 5 leghasznosabb technikai kütyü az irodában talán a külső winchester, csíptetős lámpa, hordozható akkumlátor és még sokan mások Az irodai hétköznapokban gyakran ütközünk kisebb-nagyobb problémákba egy feladat megoldása során. Nincs elég tárhely a számítógépen, üzleti úton lemerül a telefonunk pedig egy fontos hívást várunk, több fényre lenne szükség egy eszköz megvizsgálásához és így tovább. Ezeket a buktatókat egyszerű lenne kiküszöbölni, ha néhány kisebb, praktikus, technikai eszköz állna rendelkezésünkre. Nem is gondolnánk, hogy mennyi… Tovább »

Hogyan lesz rend az irodában?

Számodra mit jelent a "rend az irodában"? Ne hagyd, hogy eluralkodjon feletted a káosz. A leggyakoribb mondat, ami egy irodában dolgozó ember eszébe juthat: Hogyan lesz rend az irodában? Mikor fogom ezt a sok mindent rendszerbe szedni? Sajnos, akárhogy is nézzük, mikor felvesznek minket egy munkahelyre, senki nem kérdezi meg, hogy milyen képességeink vannak takarítás vagy rendfenntartás fronton. Ugyanis, ezt mi magunknak kell kialakítanunk a saját munkaterületünkön. Többször szembesülhetünk… Tovább »

Milyen laptopot vegyünk?

A műszaki üzletekben több típusú és méretű laptop közül is választhatunk. Ezeket nem szabad egy kalap alá vennünk, ugyanis mindegyik más-más terepen működik a legjobban. Ebben a bejegyzésben segítünk Önnek a választásban és adunk pár tippet a karbantartáshoz is.   Az első hordozható számítógép az 1981-ben megjelent Osborne-1 volt. Ez, a képen látható, leginkább hűtőtáskára… Tovább »

Napelem az irodában

Napelemek története és használata. A napelem egy olyan eszköz, amely az elektromágneses sugárzást rögtön villamos energiává alakítja. A napelemek alkalmazása manapság egyre szélesebb körben elterjedt, vehetjük példának a napenergiával működő erőműveket, a napelemek segítségével megoldott köztéri világítást, de a munkahelyünkön és az irodában is alkalmazható ez a technológia. A fényelektromos hatást 1905-ben Albert Einstein magyarázta meg először, aki aztán… Tovább »

Energiatakarékossági tippek a munkahelyünkre

Energiatakarékossági tippek a munkahelyünkre Manapság egyre több helyen és egyre több módon próbálják felhívni figyelmünket az energiatakarékosságra. Otthonainkban igyekszünk is figyelni erre, hiszen a horribilis összegű számlák befizetése senkinek sem jelent nagy boldogságot. Azonban előfordul, hogy munkahelyünkön vagy más környezetben nem így cselekszünk. Az energia-megtakarításnak rengeteg módja van, melyekkel még csak nem is kell a komfortzónánkból kilépni vagy megvonni… Tovább »

Irodai konfliktushelyzetek kezelése és megoldása

Irodai konfliktushelyzetek kezelése és megoldása Ahogy már korábban is írtuk, lakva ismerszik meg az ember, s ez a munkahelyünkre is igaz. Az ott kialakuló konfliktusok minden dolgozó ember számára ismerősek lehetnek, de ha leleményesek vagyunk, bizonyos problémákra könnyűszerrel találhatunk megoldásokat. Előző bejegyzésünkben már beszámoltunk arról, milyen munkahelyi konfliktushelyzetek léteznek. Említettünk példát arra, milyen konfliktusokkal járhat a közös konyha, a közös… Tovább »

Leggyakoribb konfliktusok az irodában

Leggyakoribb konfliktushelyzetek az irodában A munkahelyi konfliktusok minden dolgozó ember számára ismerősek lehetnek. Az irodában, a kollégákkal összezárva, eltöltött napi 8-10 óra olyan alkalmazkodóképességet és toleranciát követel, mint amikor új lakóközösségbe kerülünk, vagy összeköltözünk párunkkal. Azt mondják, lakva ismerszik meg az ember, ez a munkahelyünkre is igaz. De vannak helyzetek, amikor nem az adja a konfliktus forrását az irodában,… Tovább »

A jó beszerző irodája

Beszerzés Minden alkalmazott, beosztástól, szakterülettől és egyéni karaktertől függően különböző igényekkel rendelkezik. Bár, egy beszerzőnek nem általános feladata, hogy az egyéni igényeket kielégítése mégis sokszor szembe találhatjuk magunkat azzal a kéréssel, hogy: – Jó legyen ám ennek vagy annak az irodája, mert ha nem… a lényeg, hogy az egyik munkatársnak fontos a megjelenés, a másiknak nem.... Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!