B2B - beszerzésről mindenkinek

A reklámajándék mint marketingeszköz

A reklámajándék egyszerű és elegáns eszköze lehet annak, hogy növeljük vállalatunk értékét és hírnevét és ezt egyre több cég ismeri fel. Az évek során szinte elvárássá vált, hogy egy vállalkozás bizonyos alkalmakkor ezt a jól bevált marketingeszközt is használja.

GolyóstollMint azt tudjuk adni jó, de kapni még jobb! Egy jól kiválasztott reklámajándékkal könnyű megfogni a munkatársakat. Ennek előnye, hogy a megajándékozottat rendszeresen emlékeztetni tudjuk cégünk létezésére és profiljára. Emellett, ha azt szeretnénk, hogy vállalkozásunk hosszú távon is könnyebben kialakíthasson üzleti partnerekkel, illetve ügyfelekkel kapcsolatot, akkor mindenképpen érdemes élni vele.

Reklámajándék tulajdonképpen bármi lehet, amelyre elhelyezhetjük cégünk logóját, emblémáját, kiválasztásukra mégis nagy odafigyelést kell fordítani. Célszerű olyan tárgyakat választani, melyek nagy emblémázható felülettel rendelkeznek és a tulajdonosaik rendszeresen használhatják ezeket, de emellett a cég arculatába is illeszkednek. A gyakran használható eszközök közé sorolhatóak a különböző irodaszerek, mint például a golyóstoll, mappa vagy filctoll de a kulcstartó, pendrive és az egérpad is jó választás, mert ezeknek a legyártása nem okoz gondot még nagy mennyiségben sem.

A céges reklámajándékon sok múlhat, ezért érdemes alaposan meggondolni a választást. Főleg akkor, ha egy fontos üzleti partner megnyerése a cél. Ilyenkor természetesen a gyorsan és nagy tételben alkalmazható ajándékokon túl a minőséget sem szabad elhanyagolni, hiszen sokat számít a cégünkről kialakuló első benyomás szempontjából.

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!